Skocz do zawartości
pochybel

informacje Zabawy całodniowe jailBreak

Rekomendowane odpowiedzi

Spis i zasady zabaw całodniowych

 

CHOWANY 2

1. Zadaniem więźniów jest schowanie się na mapie, a zadaniem strażników jest ich znalezienie.
2. Po włączeniu zabawy więźniowie mają minutę na znalezienie kryjówki, podczas tego czasu strażnicy mają kategoryczny zakaz wychodzenia z GunRoomu.
3. Po upływie minuty, więźniowie zostają zamrożeni, a na mapie zapada ciemność, w tym momencie strażnicy muszą szukać więźniów.
4. Strażnicy muszą zabić każdego więźnia, którego znajdą.
5. Zakaz wykorzystywania błędów mapy przy chowaniu się (wychodzenie poza mapę/niedostępne tekstury itp.).
6. Obowiązuje zakaz chowania się w GunRoomie, miejscach niedostępnych dla CT, na surfie, climbie, bhopie oraz tym podobnych miejscach.

 

WOJNA

1. Zadaniem więźniów jest zabicie strażników oraz vice versa.
2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń.
3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie.
4. Obowiązuje zakaz kampienia się w GunRoomie, przy teleportach oraz w miejscach niedostępnych dla terrorystów i/lub antyterrorystów.

 

FREE FOR ALL

1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników.
2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń.
3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie.
4. Podczas zabawy obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach oraz w GunRoomie.

 

GANIANY 2

1. Zadaniem terrorysty w tej zabawie jest uciekanie przed antyterrorystami, a zadaniem terrorystów jest zamrożenie wszystkich terrorystów poprzez uderzenie ich kosą.
2. Po włączeniu zabawy obowiązuje czas na rozbiegnięcie się zabawie, po którym włączone jest zamrażanie.
3. Terroryści mogą odmrażać swoich kolegów przy pomocy kosy.
4. Antyterroryści mają lekki bonus do prędkości.
5. Obowiązuje zakaz kampienia w miejscach niedostępnych dla antyterrorystów.
6. Zakazane jest również tworzenia kółka z graczy w taki sposób, że poprzednia osoba bije następną, przez co ct nie jest w stanie wszystkich zamrozić.

 

ZOMBIE DAY

1. Podczas tej zabawy antyterroryści dostają bonus do prędkości i życia, ale mogą bić jedynie kosą. Ich zadaniem jest zabicie wszystkich terrorystów.
2. Po włączeniu zabawy obowiązuje czas na rozbiegnięcie się, po którym włącza się zadawanie obrażeń.
3. Terroryści bronią się za pomocą broni, które wybrać można pod komendą !guns.
4. Obowiązuje zakaz kampienia w GunRoomie, miejscach niedostępnych dla CT, na surfie, climbie, bhopie oraz tym podobnych miejscach.

 

AHMED TERRORYSTA

1. Podczas tej zabawy zadaniem terrorystów jest zabicie wszystkich antyterrorystów.
2. Po włączeniu zabawy obowiązuje czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączona jest możliwość wybuchu dla terrorystów.
3. Dzięki komendzie +use (domyślnie "E") można włączyć krótki bonus do prędkości, który następnie ma 7 sekund czasu odnowienia.
4. Terroryści pod komendą +lookatweapon (domyślnie "F") mają możliwość autodestrukcji która zadaje obrażenia osobom wokół niej, jednak wybuch następuje dopiero po chwili od naciśnięcia przycisku, podczas której nie da się poruszać.

 

GHOST WAR

1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników.
2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń.
3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie.
4. Na ekranie pojawiać się będą informacje, czy w danym czasie jest się widocznym, czy nie.
5. Obrażenia są włączone jedynie gdy przeciwnicy są widoczni. 
6. Podczas zabawy obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach oraz w GunRoomie.

 

TELEPORT WAR

1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników.
2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń.
3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie.
4. Po trafnieniu przeciwnika następuje teleportacja - osoba trafiona oraz osoba która trafiła zamieniają się miejscami.
5. Podczas zabawy obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach oraz w GunRoomie.

 

ZEUS WAR 2

1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników.
2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń.
3. Gracze mają do dyspozycji jedynie nóż, oraz zeus.
4. Zeus odnawia się w przypadku zabicia przeciwnika.
5. Wszyscy gracze mają podczas zabawy obniżoną grawitację.
6. Podczas zabawy obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach.

 

PIJAK

1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników.
2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń.
3. Przy pomocy komendy !guns można wybrać sobie bronie.
4. Podczas zabawy zamienione są przyciski do poruszania się - przyciskiem do chodzenia do przodu, będziemy poruszać się do tyłu, przyciskiem do chodzenia w lewo, będziemy poruszać się w lewo itd. 
5. Podczas zabawy każdy ma efekt kręcącego się losowo ekranu.
6. Obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach oraz w GunRoomie.
7. Obowiązuje zakaz zamieniania sobie przycisków odpowiedzialnych za chodzenie, tak aby działało ono jak na normalnej rundzie.

 

KNIFE WAR

1. Zadaniem każdego gracza podczas tej zabawy jest przeżycie, oraz zabijanie przeciwników.
2. Po włączeniu zabawy jest czas na rozbiegnięcie się po mapie, po którym włączone zostaje zadawanie obrażeń.
3. Każdy gracz ma dostęp jedynie do noża.
4. Podczas zabawy włączone jest obniżona grawitacja, efekt ślizgania się oraz widok trzecioosobowy.
5. Obowiązuje zakaz kampienia przy teleportach.
6. Zakazuje się również wyłączania widoku trzecioosobowego.

 

IGRZYSKA ŚMIERCI

1. Zadaniem więźniów jest rozbiegnięcie się po mapie w celu odnalezienia broni, aby następnie walczyć każdy na każdego.
2. Warden włącza box-a (z menu wardena) o wyznaczonym wcześniej czasie.
3. Więźniowie mają nakaz znajdywania się przy celach 5 minut po włączeniu boxa.
4. Terrorysta, który wejdzie do Gr-a zostaje zabity przez ct.
5. Terrorsta, który zabije ct-ka zostaje ukarany banem do 1-ego dnia.
6. Ostatniemu więźniowi przysługuje życzenie.

 

POLOWANIE

1. Zabawa polega na walce strażników z więźniami. Strażnicy mają dostęp jedynie do AWP, a więźniowie do noży.
2. Po uruchomieniu zabawy więźniowie mają minutę na rozbiegnięcie się po mapie, strażnicy przez ten czas mają zakaz wychodzenia z GunRoomu.
3. Jeśli więzień wejdzie do GR przed rozpoczęciem zabawy, strażnicy mogą go zabić z dowolnej broni.
4. Po upływie minuty zabawa się rozpoczyna, strażnicy wychodzą z GunRoomu i biją się z więźniami.
5. Gracze mają zakaz kampienia w GR, przy teleportach oraz w medyku, dodatkowo więźniowie mają zakaz kampienia przed GR, podczas gdy strażnicy czekają na rozpoczęcie zabawy.
6. Zabawa trwa całą rundę, ostatni więzień nie ma życzenia.

 

KILLDAY

1. Zabawa ta polega na zabijaniu się wewnątrz własnych drużyn, strażnicy biją się ze strażnikami, a więźniowie z innymi więźniami.
2. Po uruchomieniu zabawy, każdy gracz wybiera sobie broń z menu oraz ma minutę na zajęcie pozycji.
3. Podczas zabawy włączona jest blokada bicia się między przeciwnymi drużynami.
4. Po upływie minuty zostaje włączony Friendly Fire i zabawa się rozpoczyna
5. Gracze mają zakaz kampienia w GunRoomie oraz medyku.
6. Gracze mogą tworzyć maksymalnie 3-osobowe sojusze.
7. W monecie, gdy na mapie zostanie ostatni więzień oraz strażnik, blokada zostaje wyłączona i biją się oni między sobą, ostatnia osoba nie ma życzenia.
8. 3:00 należy być przed celami (albo slay).

 

GANIANY

1. Zadaniem strażników jest złapanie i zabicie więźniów za pomocą noża, zadaniem więźniów jest przeżyć.
2. Po włączeniu zabawy, więźniowie mają 30s na rozbiegnięcie się po mapie, strażnicy przez ten czas mają zakaz wychodzenia z GunRoomu.
3. Zarówno więźniowie jak i strażnicy mają blokadę podnoszenia broni, strażnicy są nieśmiertelni oraz dostają lekki bonus do szybkości biegania.
4. Więźniowie mają zakaz kampienia w jednym miejscu, muszą cały czas się przemieszczać.
5. Zabawa kończy się w momencie, gdy zostanie ostatni więzień, ma on prawo do życzenia.

 

CHOWANY

1. Zadaniem więźniów jest schowanie się na mapie, a zadaniem strażników jest ich znalezienie.
2. Po włączeniu zabawy więźniowie mają minutę na znalezienie kryjówki, podczas tego czasu strażnicy mają kategoryczny zakaz wychodzenia z GunRoomu.
3. Po upływie minuty, więźniowie zostają zamrożeni, a na mapie zapada ciemność, w tym momencie strażnicy muszą szukać więźniów.
4. Strażnicy muszą zabić każdego więźnia, którego znajdą.
5. Zakaz wykorzystywania błędów mapy przy chowaniu się (wychodzenie poza mapę/niedostępne tekstury itp.).
6. Ostatni więzień ma prawo do życzenia.

 

WOJNY GANGÓW

1. Więźniowie zostają podzieleni na trzy drużyny: Niebieska, Zielona i Czerwona. Strażnicy nie uczestniczą w zabawie.
2. Po rozpoczęciu zabawy drużyny mają minutę na zajęcie pozycji, po upływie minuty zostaje włączony Friendly Fire i więźniowie walczą z więźniami innych grup.
3. Więźniowie mają zakaz kampienia w GunRoomie oraz medyku.
4. Strażnicy mają zakaz przeszkadzania w zabawie.
5. W momencie, gdy zostanie tylko jedna grupa, jej członkowie dostają możliwość bicia się między sobą.
6. Ostatni więzień ma życzenie.
7. 3:00 należy być przed celami (albo slay).

 

ZBIJAK

1. W zabawie biorą udział wszyscy gracze, po jej uruchomieniu każdy ma 30 sekund na rozbiegnięcie się po mapie.
2. Po upływie 30 sekund każdy gracz otrzymuje Decoy, którym stara się trafić przeciwników.
3. Trafienie przeciwnika wabikiem oznacza jego natychmiastową śmierć.
4. Można tworzyć maksymalnie trzyosobowe sojusze.
5. Zabawa trwa do ostatniego żywego gracza, nie ma on życzenia.
6. 3:00 należy być przed celami (albo slay).

Źródło

  • Like 4
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odznaczenia

Edytowałem Twój post tak, by stał się o wiele bardziej czytelny - na przyszłość proszę byś robił w podobny sposób ;) 

Ogólnie super poradnik także Plusik - i jak będziesz miał tego więcej to dorzucaj, bo te zabawy wyglądają dość fajnie :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odznaczenia

Czy to nie powinno znajdować się w dziale jb? :huh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odznaczenia

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Trochę o nas

HeadShot Army to sieć stworzona przez grono pasjonatów gry Counter-Strike. Olbrzymie doświadczenie każdego z założycieli osobno, w połączeniu razem dało efekt w postaci projektu HSArmy. Nasza załoga, poza doświadczeniem i ogromem wiedzy w wielu dziedzinach - nie tylko CS - gwarantuje rozrywkę na najwyższym poziomie, oraz dobrą i zgraną ekipę. Nasze serwery tworzonę są z myślą o graczach i ich bezpieczeństwu na serwerze. Chcemy by chwile spędzone z nami były jak najlepsze - to daje gwarancję fajnej ekipy i radości użytkowników - a dzięki właśnie użytkownikom chcemy zostać najlepsi w swojej dziedzinie!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.